Page 6 - Alpha-Pharma
P. 6

Alpha-Pharma



       MODULET ALPHA-PHARMA?


          • FIDELITY CARD (KARTA E KLIENTIT)
       Implementim tjetër i rëndësishëm i përket “Kartës së Klientit”, e cila është zhvilluar me një kujdes të veçantë duke
       patur parasysh: se sa e vështirë është të zhvillosh klientelën, ti mbash ata të azhornuar dhe të interesuar me
       medikamentet/produktet tuaja, shitjen e stockut, zhvillimin e strategjive të mirë shënjestruara marketingu etj.

       Proçedura vendos në dispozicion të përdoruesit funksione komplekse dhe fleksibël për: menaxhimin e anagrafit
       të klientit, menaxhimin e promocioneve dhe ofertave të ndryshme si në formë uljesh ose në formën e dhuratave
       me grumbullimin e një sasie të konsiderueshme pikësh.

       Kompania Farmaceutike mund të menaxhojë kalendarin e promocioneve dhe njoftimet automatike për klientët
       nëpërmjet kanaleve të komunikimit të disponueshëm në sistem.
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10